Un monument în formă de penis a apărut în mijlocul Bucureștiului și nimeni nu știe al cui e

ARTĂ. După toate problemele pe care le are pe cap, Capitala țării noastre s-a mai trezit și cu o…, și cu o…, cum să vă spunem noi?, cu o ditamai aia montată în centrul orașului, sub ochii copiilor și ai trecătorilor nevinovați. Intitulată “Închisoarea vieții” și instalată în Piața Revoluției (ce blasfemie!), chiar lângă “cartoful cu țeapă”, neobișnuita sculptură are un soclu vertical din care iese, de-a dreptul, o ditamai măciuca. Ce-o fi vrând să însemne noi nu putem să vă spunem. Culmea e că nu știe nici dracu cum a apărut măciuca asta în buricul Capitalei. Sculptorul Raluca Ghideanu, al cărei nume este trecut pe lucrare, își face cruce cu amândouă mâinile și neagă că ar fi cioplit vreodată o asemenea enormitate. „Mă dezic complet și total de lucrarea care se află în Piața Revoluției și de orice mesaj artistic sau de altă natură ar putea să transmită aceasta”, a precizat Raluca Ghideanu într-un comunicat. Ea susține că va face plângere la poliție, pentru că sculptura nu-i aparține și nici nu știe cine i-a trecut numele pe ea. De la Primăria Capitalei și Ministerul Culturii – deocamdată nicio reacție. Mister mare, fraților! A apărut o pulă (ce să ne mai ferim?) în mijlocul Bucureștiului și nimeni nu știe a cui e. Harfa.ro vă somează ca dacă aveți cumva informații despre posesorul acestei așa-zise opere de artă să ne contactați de urgență. Trebuie lămurită treaba, nu putem să stăm indiferenți în fața unei astfel de situații! UPDATE. Raluca Ghideanu a anunțat, pe Facebook, că a îndepărtat plăcuța cu numele ei de pe controversata sculptură și a dat o declarație la poliție în care a scris că nu are nicio legătură cu lucrarea expusă în Piața Revoluției. Potrivit Antena 1, sculptura i-ar aparține, de fapt, artistului Marius Leonte și ar purta numele de „Ființă”. El nu a explicat ce semnificație are opera sa de artă. DEZNODĂMÂNTUL ACESTEI POVEȘTI: La presiunea cetățenilor, monumentul în formă de penis a fost mutat din Piața Revoluției collage O ziaristă a măsurat vigoarea sculpturii din Piața Revoluției

Cele mai recente

DOCUMENTAR RECORDER. Deceniul Iohannis

Ca de atâtea ori în ultimii 35 de ani, suntem iarăși în fața unei alegeri dificile. În șubreda noastră democrație, a căuta un președinte într-o sumă de candidați departe de a se ridica la înălțimea acestei funcții n-a fost vreodată ușor. Devine însă și mai complicat dacă ne uităm bine la România prezentului – o țară a speranțelor risipite, a neîncrederii și a apatiei. Oricare îi va fi numele, noul președinte e, inevitabil, consecința unui deceniu neîncheiat încă – deceniul Iohannis.  Întoarcerea în urmă cu zece ani poate fi un exercițiu dureros. Ne obligă să retrăim, dar ne ajută să

Ce ne enervează #21 – E prea puțin Ceaușescu

O ediție despre cum te amețesc alegerile astea mai tare decât tiribombele, despre cum faci bani cu nepoții, despre cum punem femeile să facă plozi pentru că țara are nevoie de trupuri, despre cum îți alegi consilierii fără să fii consiliată, despre competenții candidați AUR și SOS, dar și despre faptul că e prea puțin Ceaușescu în viața noastră politică, sau ce-o fi asta.

Violența împotriva femeilor din politică a devenit doctrină națională: „Ești redusă la funcția ta de a face copii și de a produce plăcere”

Interviuri realizate de Recorder cu 16 politiciene, dar și hotărâri de instanță sau ale Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD), arată că sexualitatea reprezintă tema cel mai des folosită în atacurile la adresa femeilor din politica românească: referințe la viol, la promiscuitate, la folosirea sexului pentru a obține o funcție, la infidelitate. Scopul e să le umilească și să le distrugă reputația.