Ce s-a făcut cu banii strânși în cea mai mare campanie de donații din România?

Am vrut să aflăm ce se întâmplă cu banii strânși în urma celei mai ample campanii de donații din România. Acum un an, 636 de oameni au stat, pe rând, pe același scaun, în mijlocul unei vitrine din centrul Bucureștiului. Au simțit, pentru o oră, calvarul pe care-l trăiesc părinții care au copii bolnavi de cancer. Banii strânși în urma campaniei au mers către construcția unor case în care să locuiască temporar părinții copiilor internați în secțiile de oncologie.

Notă: Dintr-o regretabilă eroare, în materialul video apare o informație inexactă. Cei 1.200.000 de euro sunt banii strânși doar din sponsorizări de la persoane fizice și companii, în produse sau servicii utile pentru renovarea Magic Home Fundeni și nu reprezintă suma totală a donațiilor. Asta pentru că, în această sumă nu intră și banii strânși în urma celor aproximativ 1.045.000 de SMS-uri de 2 euro trimise de la începutul campaniei și până astăzi.

Cele mai recente

DOCUMENTAR RECORDER. Deceniul Iohannis

Ca de atâtea ori în ultimii 35 de ani, suntem iarăși în fața unei alegeri dificile. În șubreda noastră democrație, a căuta un președinte într-o sumă de candidați departe de a se ridica la înălțimea acestei funcții n-a fost vreodată ușor. Devine însă și mai complicat dacă ne uităm bine la România prezentului – o țară a speranțelor risipite, a neîncrederii și a apatiei. Oricare îi va fi numele, noul președinte e, inevitabil, consecința unui deceniu neîncheiat încă – deceniul Iohannis.  Întoarcerea în urmă cu zece ani poate fi un exercițiu dureros. Ne obligă să retrăim, dar ne ajută să