Ce ne enervează #24 – Pomana democrației
În această ediție ne întrebăm de ce nebunia asta ni se pare pomană și de ce salvarea democrației seamănă al naibii de mult cu salvarea lui Ciolacu și a altor oameni care ne-au adus unde suntem azi.
În această ediție ne întrebăm de ce nebunia asta ni se pare pomană și de ce salvarea democrației seamănă al naibii de mult cu salvarea lui Ciolacu și a altor oameni care ne-au adus unde suntem azi.
Un antreprenor român a vrut să ne demonstreze cât de vulnerabilă este rețeaua TikTok în fața celor care vor să manipuleze algoritmii pentru a promova un personaj politic.
Avem o veste bună și una proastă. Cu care vreți să începem? Aia bună e că am scăpat, se pare, de Ciolacu, Ciucă, Rareș Bogdan și Bode. Aia proastă e
Sistemul electoral din România s-a modernizat în ultimii ani și a preluat din țările occidentale multiple pârghii de control menite să prevină fraudarea alegerilor. Ele se lovesc, însă, în continuare
În mai puțin de o lună, românii vor avea la Cotroceni un nou președinte. Se pune punct astfel unui deceniu cu Klaus Iohannis. Iar cel care îl va înlocui moștenește
Ca de atâtea ori în ultimii 35 de ani, suntem iarăși în fața unei alegeri dificile. În șubreda noastră democrație, a căuta un președinte într-o sumă de candidați departe de a se ridica la înălțimea acestei funcții n-a fost vreodată ușor. Devine însă și mai complicat dacă ne uităm bine la România prezentului – o țară a speranțelor risipite, a neîncrederii și a apatiei. Oricare îi va fi numele, noul președinte e, inevitabil, consecința unui deceniu neîncheiat încă – deceniul Iohannis. Întoarcerea în urmă cu zece ani poate fi un exercițiu dureros. Ne obligă să retrăim, dar ne ajută să
În ediția de azi vedem de ce e în dezavantajul nostru ca marile partide să fie împreună la putere, cum naiba apar în Parlament partide pe care nu le-am votat și ne bucurăm că avem Bolojan, deși știm noi oare ce e acela un Bolojan?
Așa cum am arătat în investigația de săptămâna trecută, „Schema Nordis” n-ar fi fost posibilă fără complicitatea instituțiilor statului, începând cu portițele legislative care ar fi trebuit reglementate de Parlament